דרור אטרי הינו איש עסקים בכיר אשר השקיע רבות למען קידום המגזר העסקי ובעיקר לקידום בעלי העסקים והעצמאים בישראל. כיהן במשך שנים בתור הנשיא של לשכת המסחר של ירושלים. לשכת המסחר של ירושלים הינה גוף וותיק ומכובד שנוסד כבר בתחילת המאה העשרים, כאשר ישראל היתה עדיין תחת השלטון העותמני. אטרי כיהן כנשיא הלשכה מאז שנת 2016. מאז שסיים את כהונתו כנשיא הלשכה, עובד דרור בתור עובד מן השורה ב‏לשכה. לשכת המסחר של ירושלים ממוקמת ברחוב הלל 10 בירושלים.

דרור אטרי, נולד ב – 24 במאי 1969, בדצמבר 2015 נבחר כנשיא לשכת המסחר ירושלים וכיום משמש כממונה רגולציה, ממשל ויחסים בינלאומיים.

אטרי, נולד וגדל בעיר חיפה, בנם של אברהם ושמחה אטרי ז"ל, בוגר ביה"ס החקלאי "כדורי. בשנת 1997 עבר להתגורר בעיר מודיעין, והינו אב לחמישה, אברהם, שקד-שמחה, נועם, שליו ואגם.

את דרכו בשירות הציבורי החל מיד עם שחרורו משרות צבאי כלוחם ומפקד בחטיבת "גולני", בשנת 1990 שימש כנציג חב’ "עמידר" באתר קרוואנים "נווה כרמל", בחיפה. כשעיקר תפקידיו קליטת 2,000 עולים מהגורמים הממשלתיים ושיכונם באתר. לאחר שנתיים סייע בהעברתם לדיור קבע בעיר חיפה ונשר.

בשנת 2000 ייסד את "פורום יוזמה" גוף שמטרתו קידום העסקים והקהילה בעיר, פיתוח מנהיגות צעירה בקרב הנוער, שזכתה לתעודת הוקרה ע"י ראש העיר משה ספקטור ז"ל על פעילותה למען הנוער והקהילה. בשנת 2002 ייסד את "איגוד העסקים מודיעין", אשר הווה במרוצת השנים כתובת מסייעת ומכוונת לכלל העסקים בעיר. בשנת 2005 קידם הקמת שלוחת קשר של לשכת עורכי הדין במודיעין. בשנת 2007 נבחר כחבר נשיאות איגוד לשכות המסחר, וכן, חבר הוועדה המייעצת בסוכנות לעסקים קטנים במשרד הכלכלה, חבר הנהלת מט"י י-ם, יו"ר איגוד הכל ארצי, בשנת 2011 מונה כחבר נשיאות הארגונים העסקיים שבמסגרתה חתם על הסכמם קיבוצי לשילוב אנשים עם מוגבלויות בעבודה.

כנשיא הצליח אטרי לקדם הסכמי שיתופי פעולה עם 17 מדינות ו – 45 ארגונים בינלאומיים, בספטמבר 2019 אירח את נשיא הונדורס, אשר הצהיר על י-ם כבירת העם היהודי ופתח נציגות דיפלומטית בבית לשכת המסחר י-ם, אכסניה אותה העניקה הלשכה במשך שנה וחצי. אם חתימת ישראל על הסכמי אברהם יצאה משלחת היסטורי ראשונית לקידום שיתופי פעולה עם בכירי הממשל והקהילה העסקית בדובאי.

דרור אטרי


שאלות נפוצות על פועלו של דרור אטרי

מתי מונה דרור אטרי לנשיא לשכת המסחר של ירושלים

דרור אטרי לנשיא לשכת המסחר של ירושלים בשנת 2006, ושימש בתור נשיא הלשכה עד שנת 2019

מה הקשר בין דרור אטרי והרשויות המקומיות

ב-2019 במסגרת הוועידה ה-12 לעסקים קטנים ובינוניים ובשיתוף לשכת המסחר ירושלים, התחיל אטרי לקדם את נושא החיבור של העסקים מול הרשויות המקומיות

איפה עוד פועלת לשכת המסחר בהובלתו של אטרי

ב-2020 נחתם הסכם סחר בהובלת דרור אטרי, בו הקימה לשכת המסחר שלוחה ראשונה בדובאי שבאיחוד האמירויות. בביקור בדובאי נפגשו חברי המשלחת הישראלית עם השייח ג׳ומעה אל-מכתום ממשפחת המלוכה שהביע עניין בבניית שיתוף פעולה כלכלי ועסקי פורה בין לשכת המסחר ירושלים ואיחוד האמירויות.

איזה סוגים של עסקים נתמכים על ידי דרור אטרי

בכוונתו של לשים דגש על קידום פעילותם של העסקים הקטנים והבינוניים בישראל. לטענתו, אותם עסקים לא מקבלים הערכה מספקת כמנוע כלכלי ברמה הלאומית, כאשר כמעט חצי מכלל העסקים הקטנים והבינוניים בישראל נסגרים, או דורכים במקום במקרה הטוב.

דברי דרור למכריו לרגל חגי תשרי 2022

אחרי למעלה משני עשורים של עשייה עסקית וציבורית, החלטתי לשתף את הקהל הרחב בפועלי ובפעילותי. כאן זה המקום בו אחלוק עמכם את דיעותיי בנושאים שונים הקשורים לקהילה העסקית בישראל, לציבור העובדים, לכלכלה ולחברה.אני מזמין אתכם לעמוד איתי בקשר ישיר ומבטיח להשיב לכל אחד ואחת מכם באמצעות המייל. האני מאמין שלי הוא : "הובלת תהליכים יכולה לבוא לידי ביטוי רק בעשייה מתמדת". שלכם, חגים ומועדים לשמחה, דרור אטרי, נשיא לשכת המסחר

מר דרור אטרי יצר עבור לשכת המסחר קשרים עסקיים רבים עם ראשי עיר, ראשי רשויות ועוד פעילים רבים. בעזרתו של אטרי פורחים העסקים בירושלים ובסביבתה.

מאמרים של דרור אטרי באתר לשכת המסחר

מאמר על טוען רבני בירושלים

בניית האתר -חברת אלטלייף

סרטונים ביוטיוב על דרור אטרי