החשיבות של הגשת דוחות מסודרים לרואה חשבון

עוסק מורשה אשר הופך לחברה בע"מ מגלה שהמעבר אמנם מסייע לו להרגיש "גדול" יותר ומספק תחושה של התקשדות, אך בכל הקשור לעבודה מול רואה חשבון מהר מאוד מגלים שישנם דברים שהופכים להרבה יותר מסובכים ושהעבודה מול רואה החשבון חייבת להיות הרבה יותר מסודרת.

בחירת רואה חשבון שהינו בעל משרד מקצועי ואמין

בחירה ברואה חשבון שהינו בעל משרד מקצועי ואמין זהו דבר חשבו כאשר אתם מחפשים רואה חשבון. לפעמים יש רואי חשבון שהינם מאוד מוצלחים אך בגלל שאין להם משרד, אין אצלם שיטה מסודרת של עבודה. מניסיונינו – משרדי ראיית חשבון גדולים ואמינים, מעסיקים צוות גדול של עובדות ושל עובדים המבציעם את מגוון השירותים לעצמאים ולעסקים בשיטטיות ובמקצועיות ואפילו במחירים זולים יותר בגלל חלוקת העבודה ההגיונית יותר.

הגשת דוחות מסודרים עם אסמכתאות הופכת את ההתנהלות לתקנית ומסודרת יותר

החייבים אינם מגישים דו"חות מסודרים כנדרש ואינם מצרפים אסמכתאות כנדרש". עם זאת צוין כי בני קצנשטיין ואורי עמירם, יחד עם בני הזוג הציעו להעמיד סכום בקופת הכונס הרשמי על סך של 400 אלף שקל.
"אני מתנגד באופן נחרץ להצעה ולא קיבלתי עד עתה כל חומר של תוכנית פירעון או הסכם", טען עו"ד אלי פישמן, שמייצג את אחד הנושים, "אנו סבורים כי המנהל המיוחד טועה. החייב שלפנינו לא ראוי לעבור את מפתן הסטטוס של פושט רגל. החייב השתלט על תאגיד בטריק חוקי או לא, אבל הוא עושה בתאגיד כבתוך שלו. פניתי לרשם העמותות שאמר שאין שם אישור ניהול תקין.

אנחנו כמנהלים מיוחדים מאוד מוגבלים ביכולתנו לבצע חקירה של ממש. אני לא מיומן לעשות בדיקה ולבדוק את העמותה ולדעת איך לשכת המסחר מתפקדת ומה זכויות החתימה שם. מה שכן ידוע לי, שלשכת המסחר לא שייכת לו אלא הוא משמש כיושב ראש. נכון שהוא היה בחו"ל פעמיים וזה לא מכספו אלא מכספי לשכת המסחר. ייתכן שזה נשמע צורם, אבל זה שאדם ממלא תפקידו כראוי לא הופך אותו לאחד שמרמה את המערכת. אני מניח שאם מישהו יעשה בדיקה ויגלו שהחייב עשה דברים איומים זה יבוא לפתחו של בית המשפט ואפשר יהיה לבטל את ההליך, אבל זה לא המצב".

החשיבות של הגשת דוחות מסודרים לרואה חשבון לאחר הקמת חברה

לאחר שהופכים להיות חברה, ישנה חשיבות כפולה ומכופלת להגשת דוחות כספיים לרואה חשבון ולבדיקה מעמיקה של רואה החשבון את הדוחות הכספיים.

מאמר נוסף באתר כלכליסט אודות עסקיו של אטרי – היכנסו וקיראו

כתיבת תגובה